Lyckas Med Mat

Lyckas Med Mat
Lyckas med mat

onsdag 4 januari 2012

Dekorationer :)

Hade lite tråkigt, så jag googlade runt för att hitta lite inspiration till dekorationer till tårtorna som ska serveras till helgen... Där hittade jag en bild där tjejen använde typ stora non stop som mitten på utstansade blommor - det måste provas tänkte jag... Men jag använde mini chokladlinser i stället (för det var det jag hade hemma) och så gjorde jag hellre en mindre blomma i den större... Jag fäste både blommorna och chokladlinsen med piping gel. Sedan fick jag lite blodad tand när det gällde callorna så jag gjorde ett par stycken med vit och röd sugarpaste (i stället för med vit, gul och grön)

Innan helgen är här så kommer det nog bli fler dekorationer :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar